dobre gitary akustyczneNasze nowe propozycje wprawiają w zakłopotanie zadufanych w sobie, liczących się w Świecie producentów gitar. Gitary opisane niżej zaprojektowaliśmy dbając o to, żeby posiadały nowoczesne rozwiązania techniczne oraz oryginalne elementy designu, żeby były to gitary ze „sznytem”.

GITARY AKUSTYCZNE

SE 2006, gitara akustyczna, której żebrowanie jest wykonywane metodą „scalloped”. Polega ona na tym, że do płyty dobra gitara akustycznawierzchniej przykleja się żebra wzmacniające, po czym już przyklejone, pocienia się ręcznie używając dłuta. Doświadczony technik postukując w płytę nasłuchuje czy „odzywa się” ona w sposób, który zapewni najwyższą jakoś brzmienia gitary. Dzięki zastosowaniu tej technologii otrzymaliśmy instrument o jakości brzmienia porównywalnej z najwybitniejszymi osiągnięciami w tej dziedzinie.

Rozeta wokół otworu pudła rezonansowego jest rysowana strumieniem laserowego światła, a logo na VII progu to intarsja z klonu.

  • Świerkowa płyta wierzchnia,
  • boczki i spód pudła z palisandru oraz
  • klonowe ożyłkowanie uzupełnia najistotniejsze elementy specyfikacji tego instrumentu.
  • Fishman Classic 4 w opcji elektroakustycznej,
  • klucze Groover,
  • kościane siodełko i podstawek to kolejne istotne atuty czyniące z SE 2006 sprzęt najwyższej klasy.

gitara z litą płytą wierzchnią

LE 2006, gitara akustyczna zbudowana podobnie jak SE 2006 i również posiada oryginalny design.

Jej wyjątkowość zwiększa to, że postanowiliśmy wyprodukować ją w ograniczonej ilości, jedynie po 30 sztuk dla każdej z czterech wersji: W, J, W-CE i J-CE. Jeśli chodzi o specyfikację to jedyne istotne różnice między LE 2006, a SE 2006 to:

  • zastosowanie innego materiału na boczki i na spód (mahoń zamiast palisandru) oraz
  • opcjonalnie montowanej elektroniki renomowanej firmy Artec AGE-7.

Pozostałe elementy specyfikacji LE i SE pozostają takie same.

GITARY ELEKTRYCZNE

Oryginalnym elementem design’u naszych gitar elektrycznych jest kształt główki. Kształt górnej krawędzi główki jest powtórzony w linii rozcinającej każdy z markerów.

Chrakterystyczne i trudne do skopiowania, gdyż wymagające specjalnego oprzyrządowania, jest ukośne ścięcie górnej krawędzi główki.

gitara hollow bodyTiger, gitara elektryczna dla bluesman’ów i rokendrolowców, miło ja wziąć w ręce, popatrzeć oraz, co najważniejsze: miło jej posłuchać.

  • Klonowy gryf Set-in,
  • prosty, lecz niezawodny mostek Tune-o-matic
  • klonowe ożyłkowanie uzupełnia najistotniejsze elementy specyfikacji tego instrumentu.
  • klucze Groover,
  • elektronika (pickupy Giovanni, możliwość rozłączania cewek gałkami potencjometrów głośności typu push-pull) decydują o jakości brzmienia i wygodzie gry.

Zupełnie wyjątkowy jest kolor tej gitary. Pod transparentnym lakierem, lekko przyciemniającym barwę naturalnego drewna, widać piękne słoje klonu falistego, a na nich naniesione komputerową metodą laserowego wypalania tygrysie pasy (to nie jest kalkomania albo fototapeta!).

dobra gitara hollow bodySmooth, gitara elektryczna

  • wybitnie jazzowa (ale: zachęcamy do grania na niej rockabilly!),
  • o głębokim pudle,
  • zdobieniach z macicy perłowej,
  • wyposażona w mostek typu Bigsby.

Instrument wysokiej klasy, w dużej mierze dzięki zastosowanej elektronice: pieczołowicie dobrane, pozłacane pickupy Giovanni z możliwością rozłączania cewek gałkami potencjometrów głośności typu push-pull.

najlepsze gitary akustyczneStardurst, gitara elektryczna bez najmniejszych wątpliwości i w 100% rockowa.

  • Niezwykle poręczny, „wyścigowy” gryf wklejany w deskę,
  • deska-pudło typu semi-hollow,
  • klucze Groover,
  • mocne pickupy Giovanni z magnesami Alnico 5 (tu również: z możliwością rozłączania cewek gałkami potencjometrów głośności typu push-pull) czynią ją instrumentem, z którym nie trzeba walczyć. O takich instrumentach zwykło się mawiać: inspirujący.

Protytypy zaprezentowaliśmy na targach w krakowie, kilka z nich wysłaliśmy do testów w magazynach muzycznych, teraz – możecie wziąć je w ręce w najbliższym sklepie muzycznym!

Share